Ante el posible colapso sanitario 

El RACC pone a disposición de la Generalitat su sede central 



• La sede central del RACC está situada en una ubicación estratégica, se encuentra en la entrada sur de Barcelona, en la Avda. Diagonal, muy cerca del Hospital de Sant Joan de Déu, de las instalaciones deportivas del Campus de la Zona Universitaria y del Hotel Juan Carlos I
• El edificio cuenta con 16.000 m2 útiles y está equipado con un helipuerto medicalizado

El RACC ha puesto a disposición de la Generalitat de Catalunya su sede central de la Avenida Diagonal de Barcelona para que la administración, si lo estima necesario, utilice estas instalaciones para hacer frente a necesidades sanitarias o logísticas que pueda requerir, ante el posible colapso del sistema sanitario.

Para el Presidente del RACC, Josep Mateu: “En estos momentos de emergencia es más necesaria que nunca la solidaridad. En la medida de lo posible, todos debemos colaborar en lo que podamos y nos ha parecido que esta era una manera útil de hacerlo”.

La sede central del Club está situada en un punto estratégico de la ciudad, en el número 687 de la Avenida Diagonal, en la entrada de Barcelona, muy cerca del Hospital de Sant Joan de Déu y al lado del Hotel Fairmont Rey Juan Carlos I. El edificio, que se ha puesto a disposición de la administración para luchar contra el COVID-19, cuenta con 16.000 m2 útiles y está equipado con un helipuerto medicalizado.

Estas instalaciones actualmente tienen una ocupación muy baja, dado que el RACC, desde hace días, tiene el 100% de la plantilla que puede teletrabajar fuera de sus oficinas, desarrollando su actividad desde su casa, y sólo mantiene activos en su puesto habitual a aquellos colectivos que, por razones obvias, no pueden desarrollar sus tareas a distancia, como son los mecánicos, la red de reparadores del hogar o las personas de mantenimiento y seguridad que cuidan del edificio.

La entidad continúa prestando sus servicios a sus socios y clientes, siguiendo en todo momento las indicaciones de las autoridades locales y también las de todos aquellos países en cualquier parte del mundo en los que opera y donde los socios que estaban de viaje al iniciarse la crisis, y que todavía no han podido volver, nos pueden necesitar.



Davant el possible col·lapse sanitari

El RACC posa a disposició de la Generalitat la seva seu central, equipada amb un heliport medicalitzat

• La seu central del RACC està situada en una ubicació estratègica, es troba a l’entrada sud de Barcelona, a l’Av. Diagonal, a prop de l’Hospital de Sant Joan de Déu, de les instal·lacions esportives del Campus de la Zona Universitària i de l’Hotel Juan Carlos I
• L’edifici compta amb 16.000 m2 útils

El RACC ha posat a disposició de la Generalitat de Catalunya la seva seu central de l’Avinguda Diagonal de Barcelona perquè l’administració, si ho estima necessari, faci servir aquestes instal·lacions per fer front a necessitats sanitàries o logístiques que pugui requerir, davant el possible col·lapse del sistema sanitari.

Pel President del RACC, Josep Mateu: “En aquests moments d’emergència és més necessària que mai la solidaritat. En la mesura del possible, cal que tots col·laborem en allò que puguem i ens ha semblat que aquesta era una manera útil de fer-ho”.

La seu central del Club està situada en un punt estratègic de la ciutat, al número 687 de l’Avinguda Diagonal, a l’entrada de Barcelona, molt a prop de l’Hospital de Sant Joan de Déu i al costat de l’Hotel Fairmont Rey Juan Carlos I. L’edifici, que s’ha posat a disposició de l’administració per lluitar contra el COVID-19, compta amb 16.000 m2 útils i està equipat amb un heliport medicalitzat.

Aquestes instal·lacions actualment tenen una ocupació molt baixa, ja que el RACC, des de fa dies, té el 100% de la plantilla que pot teletreballar fora de les seves oficines, desenvolupant la seva activitat des de casa seva, i només manté actius al seu lloc habitual de treball aquells col·lectius que, per motius obvis, no poden desenvolupar la seva feina a distància, com són els mecànics, la xarxa de reparadors de la llar o les persones de manteniment i seguretat que tenen cura de l’edifici.

L’entitat continua prestant els seus serveis als seus socis i clients, seguint en tot moment les indicacions de les autoritats locals i també les de tots aquells països en qualsevol part del món en què opera i on els socis que estaven de viatge al iniciar-se la crisi, i que encara no han pogut tornar, ens poden necessitar.






Mailchimp

Raimon d'Abadal, 29 • 08500 Vic | 938 852 256 | jas@jas.es