INICIO   ARCHIVO   CONTACTO
22-04-2018
Clásicos: Gran victoria de David Nogareda-Sergi Giralt (Porsche 911) en el XV Rally Costa Brava Històric
19-04-2018
Clásicos: Presentado en Palamós el XV Rally Costa Brava Històric
18-04-2018
Producto. Ford Mustang: el deportivo más vendido del mundo por tercer año consecutivo
18-04-2018
Artículo: Estaban todos (por Josep Autet)
17-04-2018
Formula E: Pedro de la Rosa, asesor deportivo y técnico de TECHEETAH Formula-E
16-04-2018
Empresa: Abierta la inscripción de los cursos ‘Ford, Conduce tu Vida’
16-04-2018
Historia: Jean-Claude Chemarin, el héroe de Le Mans que también lo fue de Montjuich
15-04-2018
Formula E: Felix Rosenqvist (Mahindra Racing) queda fuera cuando iba líder
11-04-2018
Clásicos. El 47 Ral·li d’Andorra Històric, el 22 y 23 de septiembre

Videos Jas Info Service
Reportaje del Andorra Winter Rally 2016
 
Escoger opción Escoger evento Fotos Síguenos
 
  RALLYCLASSICS  

 66 Rally Moritz Costa Brava: Clasificaciones finales Regularidad

· Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche): Regularidad-RFEdA y Sport-FCA
· El dúo logra su 6º triunfo y la puntuación más baja de los equipos
· Gorka Gorroño-Mikel Oleaga (Ford), vencen en Sport-RFEdA
· José Pujol-Carlos Fernández (VW), los mejores en Súper Sport-FCA

Girona, 18 de marzo de 2018.- Las diferentes modalidades de Regularidad reunidas en el 66 Rally Moritz Costa Brava han protagonizado algunas luchas muy interesantes, que tanto en el Campeonato de España como en el de Catalunya han derivado en unas clasificaciones muy apretadas que han dado el punto de salida a la temporada 2018. 59 fueron los coches inscritos en este apartado, con los mejores especialistas en la salida de un rally apreciado y deseado por todos.

El gran triunfador de esta 66 edición ha sido el tándem formado por Carles Miró-Iván Matavacas (Porsche 911 SC), quienes han añadido una victoria más a su abultado palmarés, seis en total ya en el Costa Brava. En esta edición, Miró-Matavacas han logrado la puntuación más baja de todos los participantes y el triunfo en dos de las cuatro clasificaciones, las del Campeonato de España de Regularidad (7 scratch) y del Campeonato de Catalunya de Regularidad Sport (4 scratch), un dominio casi abrumador a pesar de sufrir problemas en la caja de de cambios que ellos mismos solucionaron.

Jordi Renú-Miquel Molist (BMW 325i) terminaron en segunda posición en el apartado catalán, a sólo 4”1 puntos de Miró-Matavacas, mientras que en el estatal el segundo clasificado ha sido el equipo Jordi Auret-Joan Baptista Esquius (Renault 5 GT Turbo), éstos ya 17”1 puntos de los ganadores de la categoría.

En Regularidad Sport del Campeonato de España la clasificación fue increíblemente competida, dado que en sólo 1,5 puntos se encuentran clasificados tres equipos, siendo el primero de ellos el subcampeón de la temporada pasada, Gorka Gorroño-Mikel Oleaga (Ford Escort RS2000), que alcanzaron un total de 3 scratch en 11 tramos.

Gorroño-Oleaga terminaron sólo 0,8 puntos por delante de José Pujol-Carlos Fernández (Volkswagen Golf), una mínima diferencia que demuestra lo cerrada de su lucha. Pujol-Fernández lograron, por su parte, el triunfo en el Campeonato de Catalunya de Regularidad Súper Sport, con una diferencia de 19,5 puntos sobre los segundos clasificados, Joan Miquel Sánchez-Joan Font (BMW 325ix).

Este 66 Rally Moritz Costa Brava de regularidad, disputado compartiendo carretera cerrada con los vehículos de velocidad, dará paso dentro de un mes al Rally Costa Brava Histórico, sólo de regularidad y en carretera abierta, prueba que se celebrará con base en Palamós entre los días 20 y 22 de abril. El XV Rally Costa Brava Histórico será la prueba que decidirá el nombre del piloto y copiloto campeones del Trofeo de Regularidad europeo de la FIA, el auténtico campeonato europeo de esta especialidad. La próxima prueba que organizará RallyClassics, antes incluso del mencionado Rally Costa Brava Histórico, será la primera prueba de las Porsche Classic Series 2018, campeonato que se estrenará en Calafat el 7 de abril.

66 Rally Moritz Costa Brava. Clasificaciones Regularidad

RFEdA Regularidad
1-Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche 911 SC), 26,2 puntos
2-Jordi Auret-Joan Baptista Esquius (Renault 5 GT Turbo), 43,3 puntos
3-Francisco Martínez-Alejandro Lapeña (Volkswagen Golf GTI), 55,2 puntos
4-Francisco Martínez-José Manuel Villamayor (Volkswagen Golf GTI 16V), 61,5 puntos
5-Francesc Segú-Joaquim Segú (Volkswagen Golf GTI), 72,7 puntos
6-Gonzalo Mateo-Jessica Nebra (BMW 2002 Ti), 82,3 puntos
7-Xavier Faixedas-Joan Jordan (Citroën Visa GTI), 96,5 puntos
8-Marcial Rodríguez-Eduardo Ansotegui (Volkswagen Golf GTI), 103,8 puntos
9-Ricardo Pérez-Jesús Mª Landa (Audi Coupé GT), 105,9 puntos
10-Josep Maria Molas-Laura Pedrosa (Ford Escort RS2000), 162,0 puntos
Etc hasta 13 clasificados

RFEdA Sport
1-Gorka Gorroño-Mikel Oleaga (Ford Escort RS2000), 79,6 puntos
2-José Pujol-Carlos Fernández (Volkswagen Golf 16S), 80,4 puntos
3-Michel Beziat-Guillaume Ancelin (Ford Sierra Cosworth 4x4), 81,1 puntos
4-Eduard Poveda-Sergi Giralt (Volkswagen Golf GTI), 112,8 puntos
5-José Ramón Campos-Raúl Gutiérrez (Porsche Carrera RS 3.0), 209,1 puntos
6-Jaime Carbonell-Enrique Carbonell (Volkswagen Scirocco), 275,3 puntos
7-Carlos Javier Jorge-Sergio Marrero (Porsche 911 SC), 356,8 puntos
8-Jaume Mas-Jordi Ibarra (Peugeot 205 GTI 1.9), 420,8 puntos
9-Robert Havard-Jordi Vives (Lancia Rally 037), 2.071,1 puntos
10-Ricard Pi-Alberto Pi (BMW 2002 Ti), 3465,1 puntos

FCA Sport
1-Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche 911 SC), 26,2 puntos
2-Jordi Renú-Miquel Molist (BMW 325i), 30,3 puntos
3-Antonio Verdaguer-María Jesús Mora (Porsche 944 Turbo), 37,9 puntos
4-Narcís Marcó-Clàudia Marcó (Lancia Delta HF Integrale 16V), 41,1 puntos
5-Jordi Auret-Joan Baptista Esquius (Renault 5 GT Turbo), 43,3 puntos
6-Francisco Martínez-Alejandro Lapeña (Volkswagen Golf GTI), 55,2 puntos
7-Francisco Martínez-José Manuel Villamayor (Volkswagen Golf GTI 16V), 61,5 puntos
8-Luca Gastaldi-Albert Sánchez (Seat 1430-1600), 64,4 puntos
9-Eduardo Conde-Josue Sánchez (BMW 3.0 CSI), 67,5 puntos
10-Guillermo Bauza-Bernardo Frau (BMW 320i), 72,1 puntos
Etc hasta 30 clasificados

FCA Súper Sport
1-José Pujol-Carlos Fernández (Volkswagen Golf 16S), 80,4 puntos
2-Joan Miquel Sánchez-Joan Font (BMW 325 IX), 99,9 puntos
3-Eduard Poveda-Sergi Giralt (Volkswagen Golf GTI), 112,8 puntos
4-Alessandro Olivieri-Cesare Rainisio (Ford Escort RS2000), 200,8 puntos
5-Jordi Costa-Jordi Marqués (Seat 124-2000), 381,8 puntos
6-Jaume Mas-Jordi Ibarra (Peugeot 205 GTI 1.9), 420,8 puntos
7-Albert Casadevall-Ricard Pérez (BMW 325 IX), 422,4 puntos
8-Jorge Villasan-Pedro Villasan (Seat 127), 723,4 puntos
9-Albert Serras-Xavier Pascual (Opel Manta GTE), 1.321,2 puntos
10-Jordi Pitarch-Marta Pujadas (Volkswagen Golf GTI 1.8), 2.880,1 puntos
Etc hasta 11 clasificados

---

66 Rally Moritz Costa Brava. Classificacions finals Regularitat

·Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche): Regularitat-RFEdA i Sport-FCA
·El duet aconsegueix el 6º triomf i la puntuació més baixa dels equips
·Gorka Gorroño-Mikel Oleaga (Ford), vencen en Sport-RFEdA
·José Pujol-Carlos Fernández (VW), els millors en Súper Sport-FCA

Girona, 18 de març de 2018.- Les diferents modalitats de Regularitat reunides en el 66 Ral·li Moritz Costa Brava han protagonitzat algunes lluites molt interessants, que tant en el Campionat d'Espanya com en el de Catalunya han derivat en unes classificacions molt atapeïdes que han donat el punt de sortida a la temporada 2018. 59 van ser els cotxes inscrits en aquest apartat, amb els millors especialistes en la sortida d'un ral·li benvolgut i desitjat per tots.

El gran triumfador d'aquesta 66 edició ha estat el tàndem format per Carles Miró-Iván Matavacas (Porsche 911 SC), els qui han afegit una victòria més al seu engruixat palmarès, sis en total ja en el Costa Brava. En aquesta edició, Miró-Matavacas han aconseguit la puntuació més baixa de tots els participants i el triomf en dos de les quatre classificacions, les del Campionat d'Espanya de Regularitat (7 scratch)i del Campionat de Catalunya de Regularitat Sport (4 scratch), un domini gairebé aclaparant malgrat sofrir problemes en la caixa de de canvis que ells mateixos van solucionar.

Jordi Renú-Miquel Molist (BMW 325i) van acabar en segona posició a l'apartat català, a només 4”1 punts de Miró-Matavacas, mentre que en l'estatal el segon classificat ha estat l'equip Jordi Auret-Joan Baptista Esquius(Renault 5 GT Turbo), aquests ja 17”1 punts dels guanyadors de la categoria.

En Regularitat Sport del Campionat d'Espanya la classificació va ser increïblement competida, atès que en només 1,5 punts es troben classificats tres equips, sent el primer d'ells el subcampió de la temporada passada, Gorka Gorroño-Mikel Oleaga (Ford Escort RS2000), que van aconseguir un total de 3 scratch en 11 trams.

Gorroño-*Oleaga van acabar només 0,8 punts per davant de José Pujol-Carlos Fernández (Volkswagen Golf), una mínima diferència que demostra el tancada de la seva lluita. Pujol-Fernández van aconseguir, per la seva banda, el triomf en el Campionat de Catalunya de Regularitat Súper Sport, amb una diferència de 19,5 punts sobre els segons classificats, Joan Miquel Sánchez-Joan Font (BMW 325ix).

Aquest 66 Ral·li Moritz Costa Brava de regularitat, disputat compartint carretera tancada amb els vehicles de velocitat, donarà pas dins d'un mes al Ral·li Costa Brava Històric, només de regularitat i en carretera oberta, prova que se celebrarà amb base a Palamós entre els dies 20 i 22 d'abril. El XV Ral·li Costa Brava Històric serà la prova que decidirà el nom del pilot i copilot campions del Trofeu de Regularitat europeu de la FIA, l'autèntic campionat europeu d'aquesta especialitat. La propera prova que organitzarà RallyClassics, abans fins i tot de l'esmentat Ral·li Costa Brava Històric, serà la primera prova de les PorscheClassic Sèries 2018, campionat que s'estrenarà a Calafat el 7 d'abril.

66 Rally Moritz Costa Brava. Classificacions Regularitat

RFEdA Regularitat
1-Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche 911 SC), 26,2 punts
2-Jordi Auret-Joan Baptista Esquius (Renault 5 GT Turbo), 43,3 punts
3-Francisco Martínez-Alejandro Lapeña (Volkswagen Golf GTI), 55,2 punts
4-Francisco Martínez-José Manuel Villamayor (Volkswagen Golf GTI 16V), 61,5 punts
5-Francesc Segú-Joaquim Segú (Volkswagen Golf GTI), 72,7 punts
6-Gonzalo Mateo-Jessica Nebra (BMW 2002 Ti), 82,3 punts
7-Xavier Faixedas-Joan Jordan (Citroën Visa GTI), 96,5 punts
8-Marcial Rodríguez-Eduardo Ansotegui (Volkswagen Golf GTI), 103,8 punts
9-Ricardo Pérez-Jesús Mª Landa (Audi Coupé GT), 105,9 punts
10-Josep Maria Molas-Laura Pedrosa (Ford Escort RS2000), 162,0 punts
Etc fin a 13 clasificats

RFEdA Sport
1-Gorka Gorroño-Mikel Oleaga (Ford Escort RS2000), 79,6 punts
2-José Pujol-Carlos Fernández (Volkswagen Golf 16S), 80,4 punts
3-Michel Beziat-Guillaume Ancelin (Ford Sierra Cosworth 4x4), 81,1 punts
4-Eduard Poveda-Sergi Giralt (Volkswagen Golf GTI), 112,8 punts
5-José Ramón Campos-Raúl Gutiérrez (Porsche Carrera RS 3.0), 209,1 punts
6-Jaime Carbonell-Enrique Carbonell (Volkswagen Scirocco), 275,3 punts
7-Carlos Javier Jorge-Sergio Marrero (Porsche 911 SC), 356,8 punts
8-Jaume Mas-Jordi Ibarra (Peugeot 205 GTI 1.9), 420,8 punts
9-Robert Havard-Jordi Vives (Lancia Rally 037), 2.071,1 punts
10-Ricard Pi-Alberto Pi (BMW 2002 Ti), 3465,1 punts

FCA Sport
1-Carles Miró-Ivan Matavacas (Porsche 911 SC), 26,2 punts
2-Jordi Renú-Miquel Molist (BMW 325i), 30,3 punts
3-Antonio Verdaguer-María Jesús Mora (Porsche 944 Turbo), 37,9 punts
4-Narcís Marcó-Clàudia Marcó (Lancia Delta HF Integrale 16V), 41,1 punts
5-Jordi Auret-Joan Baptista Esquius (Renault 5 GT Turbo), 43,3 punts
6-Francisco Martínez-Alejandro Lapeña (Volkswagen Golf GTI), 55,2 punts
7-Francisco Martínez-José Manuel Villamayor (Volkswagen Golf GTI 16V), 61,5 punts
8-Luca Gastaldi-Albert Sánchez (Seat 1430-1600), 64,4 punts
9-Eduardo Conde-Josue Sánchez (BMW 3.0 CSI), 67,5 punts
10-Guillermo Bauza-Bernardo Frau (BMW 320i), 72,1 punts
Etc fins a 30 clasificats

FCA Súper Sport
1-José Pujol-Carlos Fernández (Volkswagen Golf 16S), 80,4 punts
2-Joan Miquel Sánchez-Joan Font (BMW 325 IX), 99,9 punts
3-Eduard Poveda-Sergi Giralt (Volkswagen Golf GTI), 112,8 punts
4-Alessandro Olivieri-Cesare Rainisio (Ford Escort RS2000), 200,8 punts
5-Jordi Costa-Jordi Marqués (Seat 124-2000), 381,8 punts
6-Jaume Mas-Jordi Ibarra (Peugeot 205 GTI 1.9), 420,8 punts
7-Albert Casadevall-Ricard Pérez (BMW 325 IX), 422,4 punts
8-Jorge Villasan-Pedro Villasan (Seat 127), 723,4 punts
9-Albert Serras-Xavier Pascual (Opel Manta GTE), 1.321,2 punts
10-Jordi Pitarch-Marta Pujadas (Volkswagen Golf GTI 1.8), 2.880,1 punts
Etc fins a 11 clasificats