INICIO   ARCHIVO   CONTACTO
15-11-2018
Fórmula E: Mahindra Racing ante la temporada 2018/2019 de Fórmula E
14-11-2018
Empresa: Ford, Walmart y Postmates colaboran en un servicio de reparto con vehículos autónomos
13-11-2018
WRC: En Australia llega el momento de la verdad: Ogier-Ford VS Neuville-Hyundai
13-11-2018
Empresa: Ford España renueva el compromiso con Fundación ONCE
13-11-2018
Ford Performance: Llegó el momento de la verdad
12-11-2018
WEC: ¿Podrá Ford conseguir un hat-trick en Shanghái?
11-11-2018
CER-GT: Final de temporada con novedades y futuro
06-11-2018
Empresa: Gran éxito de la experiencia Go Faster en su paso por Barcelona
05-11-2018
Libros: Disponible la reedición de Aroma de benzina

Videos Jas Info Service
Reportaje del Andorra Winter Rally 2016
 
Escoger opción Escoger evento Fotos Síguenos
 
  RALLYCLASSICS  

Porsche Classic Series by RallyClassics 2018, Circuit de Barcelona-Catalunya

Títulos para Jaume Campreciós (Porsche) y Alejandro Tejedo (Ducati)

Cinco Porsche capitalizaron la final en coches de la última cita de las Classic Series, que se disputaron el pasado sábado con victoria del dueto Miquel Llusiá-Joaquím Aramendía en automóviles, mientras que en motocicletas se impuso la diversidad de marcas con Ángel Gil y su Honda como los más regulares de la nutrida participación

La décimoquinta temporada de las Porsche Classic Series by RallyClassics ha vuelto a hacer honor al nombre de su patrocinador principal y ha visto subir a lo más alto del podio a Jaume Campreciós (Porsche 968) y a todo un Campeón de la talla de Alejandro Tejedo (Ducati) en motocicletas. Éstas series cerraban temporada en el Circuit de Barcelona-Catalunya tras cinco citas y destacadas novedades a lo largo del año: Una prueba de resistencia en tierra, una visita al Jarama y siempre con el mejor ambiente y fair play en el campeonato de referencia de resistencia para vehículos clásicos en pista cerrada, que organiza con acierto RallyClassics.

Los Porsche ‘casi’ no tienen rival
Los tres pilotos que empezaban la temporada como primero, segundo y tercero tras la pasada edición, han vuelto a capitalizarlo en 2018, aunque ninguno en la posición que había ocupado. A lo más alto se ha subido Jaume Campreciós (Porsche 968) que ve así premiada su demostrada eficacia y regularidad y, en los dos escalones siguientes han terminado el cinco veces ganador Josep Lluís Marcó (Porsche 964) y Francesc Palau (VW Golf GTi). En cuarta posición otro grande de la especialidad, Carles Miró (Porsche), que perdía toda opción de luchar por el título al no poder realizar la última prueba por enfermedad.

La cita del Circuit de Barcelona-Catalunya, además de proclamar a los ganadores de 2018, tenía como protagonistas a un dueto que vencía tras sumar su actuación en las dos mangas de carrera, al volante de un Porsche 968 CS: Miquel Llusià y Joaquím Aramendía.

Los Porsche copaban así el top five de esta prueba, con Ferran González-Serrano y Genís Alonso en cuarta y quinta plaza respectivamente, todos ellos integrantes del Team Porsche Barcelona, que arrasaba en equipos.

Clasificación Circuit de Barcelona-Catalunya – Coches: https://bit.ly/2PzPfDc
Clasificación Porsche Classic Series 2018 (final de temporada) – Coches: https://bit.ly/2IXOT6L

La entrega de trofeos contó con la presencia de Joan Fontserè, director del Circuit de Barcelona-Catalunya, Alex de Reguero, presidente del Club Porsche España, y Jose Velasco, gerente del Centro Porsche Barcelona.  Además de los podios propios de campeonato y carrera, al tratarse del final de campaña la entrega de premios fue todo un colofón. En Junior se imponía Joaquim Aramendía, que a su vez ganaba junto a su compañero Miquel Llusià la disciplina Two Players. Ésta tenía como vencedores de fin de temporada a Manuel Serrano y Manel Garriga.

El reloj Chopard Mille Miglia fue entregado por la directora de la Boutique Chopard de Barcelona, Janna Chitanu, como galardón al más regular del campeonato en coches, el laureado Jaume Campreciós, que también fue premiado con una estancia en la Finca Bell Lloc de Brugarol en Palamós.
Ganando la Porsche Gentleman, la iniciación a la regularidad para Porsche modernos con el objetivo de igualar en lo posible un tiempo por vuelta determinado, el mejor fue Oriol Tobella.
Àgora propuso un campeonato de simuladores, cuyos ganadores Gabriel Cerezo y Roger Iraberri participarán en las 6h EndurLarity, el 3 de noviembre, en el circuito de ParcMotor.

En motocicletas, para Tejedo el campeonato y para Gil, la carrera
No hubo sorpresas en dos ruedas y el máximo aspirante, Alejandro Tejedo (Ducati F1 750), se imponía en una de las dos mangas de carrera y era tercero en el cómputo final, posición suficiente para alzarse con el título de este año, seguido de Eduard Lorente (Yamaha FZR 600) y Ángel Gil (Honda CBR 600).

Precisamente Gil destacaba en esta última ronda: ganaba la segunda manga y la propia cita tras la suma de penalizaciones, demostrando ser muy regular. Le acompañaban en el podio Eduardo Conde (BMW R90s Daytona) y el propio Tejedo.

Clasificación Circuit de Barcelona-Catalunya – Motocicletas: https://bit.ly/2PyVLu1
Clasificación Porsche Classic Series 2018 (final de temporada) – Motocicletas: https://bit.ly/2NENPp3

Esta última prueba ha tenido en pista a más de 120 de pilotos, contabilizando todas las especialidades, un gran éxito de participación que se ha mantenido en el desarrollo de todas las pruebas del calendario como viene siendo la tónica de cada año. En esta ocasión fueron diversos los coches Sport (prototipos y barquetas) que han dado color al gran parque de vehículos presente en este espectacular final de fiesta.

Alex Romaní, máximo responsable de las Porsche Classic Series, agradecía la colaboración de más de 50 voluntarios, de las marcas que han hecho posible el certamen -Centro Porsche Barcelona, Centros Porsche Madrid, y Chopard-;  y mostraba gran satisfacción tras esa última cita que llena de ambiente racing el paddock del Circuit de Barcelona-Catalunya.

---


Porsche Classic Series by RallyClassics 2018, Circuit de Barcelona-Catalunya

Títols per a Jaume Campreciós (Porsche) i Alejandro Tejedo (Ducati)


Cinc Porsche van capitalitzar la final en cotxes de l'última cita de les Classic Series, que es van disputar dissabte passat amb victòria del duet Miquel Llusiá-Joaquím Aramendía en automòbils, mentre que en motocicletes es va imposar la diversitat de marques amb Ángel Gil i la seva Honda com els més regulars de la nodrida participació

La quinzena temporada de les Porsche Classic Series by RallyClassics ha tornat a fer honor al nom del seu patrocinador principal i ha vist pujar a la part més alta del podi a Jaume Campreciós (Porsche 968) i a tot un Campió de la talla d'Alejandro Tejedo (Ducati) en motocicletes. Aquestes sèries tancaven temporada al Circuit de Barcelona-Catalunya després de cinc cites i destacades novetats al llarg de l'any: Una prova de resistència en terra, una visita al Jarama i sempre amb el millor ambient i fair play en el campionat de referència de resistència per a vehicles clàssics en pista tancada, que organitza amb encert RallyClassics.

Els Porsche ‘gairebé’ no tenen rival

Els tres pilots que començaven la temporada com a primer, segon i tercer després de la passada edició, han tornat a capitalitzar-lo el 2018, encara que cap en la posició que havia ocupat. A la part més alta ha pujat Jaume Campreciós (Porsche 968) que veu així premiada la seva demostrada eficàcia i regularitat i, en els dos graons següents han acabat el cinc vegades guanyador Josep Lluís Marcó (Porsche 964) i Francesc Palau (VW Golf GTi). En quarta posició un altre gran de l'especialitat, Carles Miró (Porsche), que perdia tota opció de lluitar pel títol al no poder realitzar l'última prova per malaltia.

La cita del Circuit de Barcelona-Catalunya, a més de proclamar als guanyadors de 2018, tenia com a protagonistes un duet que vencia després de sumar la seva actuació en les dues mànegues de cursa, al volant d'un Porsche 968 CS: Miquel Llusià i Joaquím Aramendía.

Els Porsche copaven així el top five d'aquesta prova, amb Ferran González-Serrano i Genís Alonso en quarta i cinquena plaça respectivament, tots ells integrants del Team Porsche Barcelona, que arrasava en equips.

Classificació Circuit de Barcelona-Catalunya – Cotxes: https://bit.ly/2pzpfdc
Classificació Porsche Classic Series 2018 (final de temporada) – Cotxes: https://bit.ly/2ixot6l

El lliurament de trofeus va comptar amb la presència de Joan Fontserè, director del Circuit de Barcelona-Catalunya; Alex de Reguero, president del Club Porsche Espanya; i Jose Velasco, gerent del Centre Porsche Barcelona. A més dels podis propis de campionat i cursa, en tractar-se del final de campanya el lliurament de premis va ser tot un colofó. En Júnior s'imposava Joaquim Aramendía, que al seu torn guanyava al costat del seu company Miquel Llusià la disciplina Two Players. Aquesta tenia com a vencedors de final de temporada a Manuel Serrano i Manel Garriga.

El rellotge Chopard Mille Miglia va ser lliurat per la directora de la Boutique Chopard de Barcelona, Janna Chitanu, com a guardó al més regular del campionat en cotxes, Jaume Campreciós, que també va ser premiat amb una estada a la Finca Bell Lloc de Brugarol a Palamós.

Guanyant la Porsche Gentleman, la iniciació a la regularitat per a coches d’aquesta marca moderns amb l'objectiu d'igualar en tant que sigui possible un temps per volta determinat, el millor va ser Oriol Tobella.

Àgora va proposar un campionat de simuladors, del qual els guanyadors Gabriel Cerezo i Roger Iraberri participaran a les 6h EndurLarity, el 3 de novembre, al circuit de ParcMotor.

En motocicletes, per a Tejedo el campionat i per a Gil, la cursa
No va haver-hi sorpreses en dues rodes i el màxim aspirant, Alejandro Tejedo (Ducati F1 750), s'imposava en una de les dues mànegues de cursa i era tercer en el còmput final, posició suficient per alçar-se amb el títol d'aquest any, seguit d'Eduard Lorente (Yamaha FZR 600) i Ángel Gil (Honda CBR 600).

Precisament Gil destacava en aquesta última ronda: guanyava la segona mànega i la pròpia cita després de la suma de penalitzacions, demostrant ser molt regular. L’acompanyaven en el podi Eduardo Conde (BMW R90s Daytona) i el propi Tejedo.

Classificació Circuit de Barcelona-Catalunya – Motocicletes: https://bit.ly/2pyvlu1
Classificació Porsche Classic Series 2018 (final de temporada) – Motocicletes: https://bit.ly/2nenpp3

Aquesta última prova ha tingut en pista a més de 120 de pilots, comptabilitzant totes les especialitats, un gran èxit de participació que s'ha mantingut en el desenvolupament de totes les proves del calendari com és la tònica de cada any. En aquesta ocasió van ser diversos els cotxes Sport (prototips i barquetes) que van donar color al gran parc de vehicles present en aquest espectacular final de festa.

Alex Romaní, màxim responsable de les Porsche Classic Series, agraïa la col·laboració de més de 50 voluntaris, de les marques que han fet possible el certamen -Centre Porsche Barcelona, Centres Porsche Madrid, i Chopard-; i mostrava gran satisfacció després d'aquesta última cita que omple d'ambient racing el pàdoc del Circuit de Barcelona-Catalunya.